+47 21 97 92 01 salg@advania.no
Tom handlekurv

FAQ

Det går dessverre ikke å gjøre selv, men hvis du kontakter oss ordner vi det.
Kontakt oss og vi hjelper deg! Husk at avbestilling må skje raskt etter bestilling før ordre settes i produksjon på lager. Ved for sene avbestillinger har vi dessverre ikke mulighet til å refundere fraktkostnaden.
Dessverre, vi selger kun til bedriftsmarkedet.
Ta kontakt med din salgskonsulent eller send oss en epost til faktura@advania.no.
Send en epost til faktura@advania.no. Oppgi kundenavn og org.nr som er registrert i ELMA-registeret for din virksomhet.
Sjekk vår oversikt (se link) og ta kontakt med relevant produsent for direkte support. Dersom du ikke får hjelp ta kontakt på kundesupport@advania.no så vil vi hjelpe deg.
Du må ta kontakt med produsent support (se link). Noen har også online garantisjekk (HP, Lenovo, Fujitsu)
Dersom du har sendt en sak til kundesupport@advania.no skal du ha mottatt en kvittering på epost (Sjekk "spamfilter" dersom du ikke finner den). Svar på denne slik at den blir linket mot korrekt sak. Dersom du ikke har kvittering, send en epost til salg@advania.no for oppfølging.
Trykk på "logg inn" og velg "Nullstill passord". Du vil da motta en epost med mulighet for å legge inn nytt passord.
Trykk på Trykk på "ny kunde" øverst til høyre eller send oss en epost på kundesupport@advania.no
Top