Vennligst vent...
Produktet ble lagt i handlekurven. Se handlekurven her
+47 21 97 92 01 salg@advania.no
Tom handlekurv

Advania – IT support. Dekker 1 linje support til bruker. Hendelser som løses innen 15 minutter belastes ikke.

Forsiden Datautstyr Service & Support Service & Support Advania – IT support. Dekker 1 linje support til bruker. Hendelser som løses innen 15 minutter belastes ikke.
Du må logge inn for å handle/se priser.
Advania – IT support. Dekker 1 linje support til bruker. Hendelser som løses innen 15 minutter belastes ikke. (7000)

Advania – IT support. Dekker 1 linje support til bruker. Hendelser som løses innen 15 minutter belastes ikke.

Varenr.:
7000

Supportmodul Modulen gir våre konsulenter fjerntilgang til kundens systemer og dekker all hjelp inntil 15 minutter.
På lager
Beskrivelse

Kunden får også tilgang til vårt kundesenter for de problemer som kan løses på telefon. I tillegg kan man få garantert responstid og avtale løpende oppfølgingsoppdrag.Pris pr bruker pr mnd.

Vi kan tilby en rekke service avtaler i tillegg til support avtalen:

Sikkerhetsmodul
Vi kontroller kundens nettverk med Microsoft Baseline Security Analyzer, dette gir kontroll på status. På bakgrunn av dette tettes sikkerhetshull som avdekkes i samarbeid med kunden. Videre kontrolleres relevante logger og programvareoppdateringer.

Nettverksmodul
Vi kontrollerer nettverket fysisk der det er behov for dette med fluke sitt utstyr for kontroll av kat. 5 og kat. 6 kobbernettverk eller fibernettverk i ulike varianter. Videre kontroller vi logger med tankte på ytelse og stabilitet på nettverksenheter. Vi kan også foreta dekninskontroll av trådløse nettverk.

Servermodul
Vi kontrollerer serveren med tanke på ytelse og driftsstabilitet. Vi sjekker relevante logger, vi oppgraderer programvare og firmware, samt at vi sjekker fysisk miljlø som temperatur og UPS. Backup sjekkes spesielt. Våre erfarne MCSE konsulenter vurderer om det er andre forhold av betydning for ytelse og stailitet.

MS SQL modul
Logger kontrolleres med fokus på MS SQL ytelse og stabilitet, SQL backup kontrolleres spesielt i forhold til basene på serveren. Programvareoppdateringer, maskinvare og sikkerhet gjennomgås for å sikre høy ytelse, stabil og sikker drift.

MS Exchange modul
Logger kontrolleres med fokus på MS Exchange ytelse og stabilitet, Exchange backup kontrolleres spesielt. Programvareoppdateringer, maskinvare og sikkerhet gjennomgås for å sikre høy ytelse, stabil og sikker drift.

PC og klient modul
Vi sjekker PC'en/Klienten med tanke på ytelse og stabilitet. Logger gjennomgås, programvareoppdateringer kontrolleres, hardware ytelse kontrolleres og kommenteres. Backup av data på klienten kontrolleres spesielt.

Backupmodul
Vi tar ansvar for og kontrollerer kundens backup. Daglige logger behandles automatisk av våre systemer, avvik kontrolleres manuelt av kompetent personell. Det foretas regelmessige restoretester.


Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.
Top